20 Ocak 2009 Salı

MUZLU ANANASLI YAŞ PASTA

Hiç keyfim yok arkadaşlar ,eşimin işi ile ilgili çok büyük bir sıkıntımız var.Artık sabah kahvemi pc de içemiyorum çünkü sabah kahvesi keyfi yapacak keyfim yok :(
Sizler sağolun bu arada beni yalnız bırakmıyorsunuz yorumlarınızla ama ben sizin bloglara bile uğrayamıyorum.Bildiğiniz gibi ben sabah oğlanlar uyurken kahvemi alıp pc ye gelip sizleri dolaşıp neler yapmışsınız bakar ve yorum yazardım ama artık keyif bitti.Umarım en kısa zamanda bu sıkıntı biter ve eşimle biraraya geliriz :(
Yemek bile yapamıyorum dersem yadırgamayın ;dün akşam oğlanlar profitrol istedi ama nerdee kim yapcak hemen bir pastatabanla tatlı krizlerini çözdüm.
Malzemeler:
pastataban
muz
ananas
krema için:
14 y.k şeker
6 y.k un
6 y.k kakao
1 kg süt
Yapılışı:
Krema pişirilip pastatabanı tabağa alalım.İlk katına krema sürüp üzerine muz ve ananas dilimleri yerleştirelim.İkinci katıda koyup tekrar krema ile kaplayalım.Üzerine muz ve ananas dilimleri yerleştirelim.
O kadar tembel işi olduki toplam yarım saatımı bile almadı.

3 yorum:

MUTFAKISTAN dedi ki...

bende hayirsiz nerelerde diyordum
canim benim hersey duzelir uzulme sen bu sorunlari cok kisi yasiyor insallah hersey gonlunce olsun...
pastan super olmus afiyet olsunnnnn

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Canım inşallah bir an önce kurtulursunuz sıkıntınızdan.

pastan harika görünüyor.eline sağlık.sevgilerimle...

uzmanamator dedi ki...

Allahım pasta çok güzel görünüyor ve ben çok açım nolur nolu rbir dilim alabilir miyim yalvarıyoruuum