29 Temmuz 2008 Salı

UNLU PATLICAN KIZARTMASI



Ben bu kızartmaya bayılırım.Dayımlara kahvaltıya gitmiştik ve yengem yapmıştı.Bunu herkesin bilemeyeceğini düşündüm ve sizlere sunmak istedim.Sizin benim evde hiç yemek yapmadığınız gibi bir düşünceye kapıldığınızı hissediyorum :))

Genelde yapmam ,eşim bizimle yaşayamadığı için 2 kuzum ve ben evde pek sofra kurmayız.Bir de okullar tatil olunca ohhh habire geziyoruz.Neyse tarife geçelim,büyük oğlum iyice ama küçüğüm de hastalandı gibi geliyor bana(umarım değildir)


Malzemeler:

1/2 kg patlıcan

un,tuz,kırmızı biber,kara biber,su


Yapılışı:

Patlıcanlar yıkanıp doğranır,diğer malzemeler karıştırılarak kek hamurundan çok az daha ince bir hamur yapılır,patlıcanlar bu hamura batırılarak kızartılır.Denemeyen varsa lütfen yapsın.Benim favori kızartmamdır :)


Sonrada böyle ekmek arası sarılıp yanında domates söğüş ile ayıla bayıla yenilir.

Hiç yorum yok: