8 Ağustos 2008 Cuma

ISTAKOZ AİLESİ

Nereden çıktı bu konular,dediğinizi duyuyorummm..
Dün arkadaşım bağevine gittik,havuzda benim çocuklarımla arkadaşımın çocukları çılgınlar gibi eğlendiler (tabi arkadaşım ve ben de).Bu son dönemde hayatımızda biraz sıkıntılı günler geçirmiştik,ama dün o kadar eğlendik ki son günlere format atıldı :))
Biten günün ardından dün akşam saat 22.00 civarı eve geldiğimizde acı gerçekle karşılaştık.Dün ben de anne değil çocuk idim,o kadar çok eğlendik kiii gece eve geldiğimizde ıstakoz ailesi olmuştukk:)Herkes direk banyo ve ardından bir BEPANTHEN MERHEM (kurtarıcı) seansı amaa buna rağmen gece boyunca sırtımın ve omzumun gerilmesinden ve yanmasından kurtulamadım.Çocuklar tabii ki seslerini çıkaramadılar çünki ben ara ara çocukluktan çıkıp anne oluyodum ama kesin tavır koyamıyodum,çünki ben de çok eğlenıyordum ama çocuklar yine de ben dırdır etmeyeyim diye korkularından seslerini çıkaramadılar.Tabi pazartesi günü de gelelim diye konuşup ayrılmıştık,şimdi yanıyoruz derlerse gidememekten de korkuyorlar.
Yine çok uzattım galiba ben nette araştırma yaptım sabah bunu sizlerle paylaşmak istedim.

Hiç yorum yok: