20 Temmuz 2008 Pazar

MİNİĞİMİN PASTASI

Miniğim dün bana tutturdu,annneeee pasta yapalımmmm anneee pasta yapalımmm.Ay ben bu minik canavarla nasıl pasta yapabilirdimki ,zaten çok marifetli değişik şeyler üretebilen bi hatun değilim ve bir de bu minikle ne yapabilirdim ki..Ama tutturunca tutturur iyi hadi kalk yapalım dedim ,mutfağa doğru yola koyulduk daha pasta ne yapacağımıza karar vermeden benimki başladı anneee ben ınnnnnnnn yapcammm(yani kek çırpıcak robotta) annee ben sana süt vericem ohooooo bulduk dedim.Hemen ani bir dönüşle mutfaktan uzaklaşmaya başladım,ayyy feryat figan olmaz da olmaz ben pasta istiyorum.Ay miniğim sen uyu ben sana sen uyurken yaparım yok anne pasta yapalım pasta pasta pastaaaaa AYYYY evettt yeniden bir u dönüşü veee mutfak hadi miniğim pasta yapalım.Getir sütü ver bana hadii bisküvileri de ver bana du ben de tencere alayım..(tabi süper fikir üredi hemen vijjjtt bisküvi pastası hem hafif,hem basit,hem de çabuk yapılıp minik susturma pastası)tabii ben pudingi pişirene kadar milyon tane soru annee ocağı neden açtın,annee neden bunu karıştırıyosun vs vs..Neyse puding te hazır bisküviler de yerleşti ,tabii nasıl olduğunu tahmin edersiniz ayyy anneee bu çencere sıcakkk(tencere) tabii miniğim dokunma yanarsın fasıllarını atlattıktan sonra sıra süslemeye geldi(aman da aman ne süsleme,ama bu kadarı bile çok fazla ,miniğimle)annee ben yapcam anneee neden ben ınnnnn yapmadım sözleri içersinde miniğimle fıstık ve de h.cevizi dökebilmeyi başardık..Veee ortaya bu süpperrrrr görüntü çıktı (arkadaşlar kendin ile dalga geçme ünlemi var mı )Tarif vermeye utanıyorum bu kadar basit bişeyin tarifi mi olur diye ama ben yemek blogcusu değilim sadece miniklerimle hayatım burası içimden gelenleri yayınlıyorum,sizlerle paylaşmak istediklerimi ama yine de size tarif diyeceğim(belki yeni evli ya da öğrencilere faydam olur)

MALZEMELER:

1 Kutu süt
1 Paket puding
1 Paket pötibör bisküvi
1 Servis kaşığı un
H.CeviziFıstık

YAPILIŞI:

Puding un ilavesi ile tencereye koyulur,üzerine un ilavesi iyice karıştırılıp süt de ilave edilip tencerede pişirilir.Bisküviler dizilir sıra sıra bi puding bi bisküvi veeee en son süsleme deee miniğiniz yardımı ile yapılır.Dolapta soğuması lazımdır ,ancak dinletebilirseniz :))

5 yorum:

Halenze dedi ki...

takıl bana hayatını yaşa:)) benim adımı ver ilgilenirler:))) hatta hamili kart yakinimdir kartı dağıtıcam herkese:)) ay bu pastaya benim koca bayılır. puding bisküviyi daya gitsin :) eline sağlık miniğinin:) çok öptümmm

Adsız dedi ki...

kuzum pastlar mı ietermiş annesi de yaparmış aman da aman hemen de ilgi istermişşş


sevgilerr kuzum
msn de sorun var gelecemm

Adsız dedi ki...

Öznurum, ellerine sağlık. Nefis olmuşş. İyi ki istemiş kuzucuk :)

sevgiler

Halenze dedi ki...

kız oktay ustaya takmışın ama sana yaptığımı kimseye yapmadım bak kıymetin bil:)) bu arada manşete ne yazdım senin için git bi bak:)))

HUYSUZBALIK dedi ki...

Öznurcum ellerine saplık kuzucuğunun. :) Çok güzel olmuş onca pasta çeşidi arasında ilk göz ağrım en sevdiğim bu benim de. Sevgiler... Kandilin kutlu olsun...